בניית ממד בבית פרטי

חשבתם על בניית ממד בבית פרטי?

הגעתם למקום הנכון !​

בניית ממ"ד בבית פרטי זה אחד ההשקעות החכמות ביותר בהשבחת הנכנס.

המחיר הטוב ביותר בהתחייבות!!!

 אז מה הם היתרונות בבניית ממד בבית פרטי?

כאשר אדם בונה ממ"ד בבית פרטי הוא נהנה מהרחבת חלל הבית.
לבנות ממ"ד בבית פרטי מאפשר לך לנצל עוד אחוזי בניה גם שאין לך אחוזי בניה למימוש.
תהליך קבלת ההיתר לבניית ממ"ד בבית פרטי הוא מהיר מאחר ומדינתנו מעודדת בניית ממדים.
בניית ממ"ד בבית פרטי משביחה את הנכס ויכולה להגיע לכמה מאות אלפי שקלים.

לכן חשוב לדעת כאשר אתם מחליטים ללכת על בניית ממ"ד בבית פרטי את היתרונות ורווחיות שבהשקעה זו.
ולפנות אלינו בראש פתוח.
תקבלו מאיתנו ליווי ומענה לאורך כל הפרויקט ועד גמר הממ"ד.
בניית הממ"ד תעשה ע"י איילים ותאפשר לכם להנות מרמת גימור גבוהה ובמחיר הטוב ביותר.

אז צלצלו אלינו ונשמח לעמוד לשרותכם

בחרת ביטחון

בניית ממד לבית פרטי עליכם להכיר כמה כללים חשובים. מספר דגשים שחובה ליישם אותם בעת הבנייה עצמה, לא משנה מתי היא נעשית. אל תביאו את עצמכם למצב בו תוסיפו ממד לבית פרטי שלא על פי הנחיות פיקוד העורף. העלות לבניית ממד בבית פרטי משתנה בהתאם מבית לבית.  באמת כמה עולה לבנות ממד בבית פרטי צריך קודם כל לשאול כמה שאלות בסיסיות. כמה מטר תרצו לבנות את הממד? 

כידוע לכם שחומרי הגל של בניית הממד יקר יותר מתוספת בניה רגילה.

 כל מטר נוסף משפיע משמעותית בהצעת המחיר. הגדלים הסטנדרטים היום הם 3*3 ברוטו כאשר שטח הנטו קטן יותר חשוב להבין באיזה רמת גימור אתם מבקשים לבנות את הממד, למשל ריצוף מבית חברת פמסה 120 על 120 מייקר את עלות החומרי הגלם או לקוחות רבים המשתמשים בבניית הממ"ד כחדר נוסף לבית ומבקשים להשלים עם הריצוף הקיים בביתם שעלות הריצוף עולה הרבה יותר מריצוף סטנדרטי

בניית ממד

בניית ממד יכול להבנות על ידי קבלן מבצע ואפשרות נוספת להגיע מוכן. חברתנו מאפשרת לכם את 2 האופציות של בניית הממד בביתכם. אך חשוב לזכור שבניית ממ"ד בשטח שלכם עדיף מלהניח לכם ממ"ד מוכן.

מה היתרונות של בניית ממ"ד?

היתרון הראשון בבניית ממד כאשר הלקוח מבקש לחבר את הממד לבית הסיכויים לסדקים בחיבורים בין הבית לממד קטנים יותר. היסודות מחוברים לממ"ד והיציבות שלו גם טובה יותר. חשוב לשם לב כאשר אנו בונים ממד מאפס אנחנו מתעניינים רק בסוג הקרקע בכדי לדעת אם אנחנו צריכים לעשות כלונסאות או פלטה. יתרון נוסף הוא שאין צורך בהובלת הממ"ד ובכך חוסכים לכם כמה עשרות אלפי שקלים שבטוח שאינם מיותרים.

 בניית ממד בחצר

בניית ממד בחצר הבית מצריך מאיתנו שטח לא גדול. הקרקע בחצר צריכה להיות ישרה ומבוססת בכדי שלא ישקע הממד. לכן כאשר בונים ממד בחצר הקונסטרוקטור דואג לבדוק את יסודות הקרקע ורק לאחר מיכן מחליטים בעלי המקצוע האם לבנות כלונסאות כבסיס או פלטה. ניתן יהיה לחבר את הממד לבית הקים אשר יאפשר לכם להנות ממרחב גדול יותר בביתכם.

בניית ממד בחדר קיים

בניית ממ"ד בחדר קיים היא אפשרות קצת יותר מסובכת ומורכבת מבנייה רגילה אך עדיין אפשרית. חברתנו יכולה לאפשר לכם לקחת חדר קיים בתוך ביתכם, לבסס אותו ולחזק אותו במעטפת של בטון חזק במיוחד ולהפוך את החדר לממד כשיר וחזק.כמובן שכל התהליך הזה נעשה בפיקוח, בטכניקות מיוחדות ולבסוף התוצאה יוצאת מושלמת.

צרו קשר
מדיה
השאירו פרטים

לפניות בכל נושא השאירו לי פרטים ואחזור אליכם בהקדם

תפריט נגישות